Pining for fjords

W ubiegła niedzielę mój laptop kopnął w kalendarz. Oznacza to, że dopóki go nie naprawię, w ciągu tygodnia jestem pozbawiony komputera, a co za tym idzie – dostępu do Internetu. Będę więc niestety pisał jeszcze rzadziej niż miało to miejsce do tej pory, bo poza weekendami nie bardzo mam jak.
10.11.08: Mam już nowego laptopa. Muszę się jeszcze tylko przekazać mojemu providerowi nowy adres MAC, żeby móc znów cieszyć się normalnym dostępem do Internetu.
12.11.08: Wszystko załatwione i działa sprawnie. Amen, halleluyah, peanut butter.
Niedługo zabiorę się za odświeżanie bloga. Projekt będzie kilkufazowy, rezultaty pierwszej fazy można już podziwiać w nowej prognozie Dogs i – prawdopodobnie niedługo – w recenzji Baccano!

0 Responses to “Pining for fjords”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Kategorie

Archiwa


