Remont – Faza I (4/24)

Nareszcie zebrałem się za odświeżanie bloga. Jako pierwsze na tapetę idzie dodanie screenów/skanów do poprzednio opublikowanych recenzji i prognoz. W tytule tego wpisu będzie stale aktualizowany całkowity postęp prac, a po przerwie można będzie znaleźć listę wpisów już uzupełnionych i jeszcze nie uzupełnionych.
17.I.2009: Naprawiłem wreszcie wyświetlanie screenów i wrzuciłem nowy temat bloga. Nie wszystko jeszcze wygląda tak jak powinno (np. nagłówek znów trzeba będzie przerobić), ale jesteśmy na dobrej drodze. Teraz jak już wiem jak skalować screeny, mogę spokojnie zabrać się do aktualizacji starych tekstów i publikacji nowych.

31.XII.2008: Po niezapowiedzianej (i nieplanowanej) przerwie okołoświątecznej, powoli wracam do pracy. Na razie poprawiłem romanizację i drobne szczegóły tłumaczeń w Śpiewniku, oraz uzupełniłem teksty o uwagi tłumacza.

5 Responses to “Remont – Faza I (4/24)”


  1. 1 Red 17.01.09 o 15:08

    To co znowu trzeba zrobić z nagłówkiem…? :0

  2. 2 Delf 17.01.09 o 16:57

    Nowe wymiary. Plus ta listwa z przyciskami będzie nachodzić na obrazek (tam gdzie jest granatowa), więc możesz chcieć wziąć to pod uwagę. Ostatecznie, ty tu jesteś ekspertem od grafiki.😉

  3. 3 Red 17.01.09 o 19:27

    Okeej, to jakie te wymiary są?

  4. 4 Delf 18.01.09 o 00:16

    780×200, ale nie mam pojęcia jak wysokie jest to menu.
    Trzeba by chyba zrobić print screen i przystawić?

  5. 5 Red 18.01.09 o 12:05

    No, to ja już sobie z tym poradzę. Jakoś. :3


Skomentuj

Kategorie

Archiwa


