Śpiewać każdy może… – „Get along”

Slayers Megumix „Get along”
Megumi Hayashibara
(i Masami Okui)
Slayers

Slayers - Masami Okui & Megumi Hayashibara - Get along

Duet

Slayers - Megumi Hayashibara - Get along

Solo

Slayers - Megumi Hayashibara - Get along (karaoke)

Karaoke

„Get along”
„Dać sobie radę”

tachi mukau saki ni kawaita kaze
Gdy w twarz wieje mi ostry wiatr

hageshiku fuki are temo
Nawet najbardziej gwałtowny

jumon no hitotsu mo tonaetta nara
Wystarczy jedno zaklęcie

watashi no PEESU ni naru
By narzucić moje własne tempo

daremo ga urayamu kono PAWAA to
Kto zazdrości mi tej mocy

bibou ga yurusanai wa
I urody, nie zazna przebaczenia

donna aite demo hirumanai de
Przed żadnym wrogiem nie zadrżę

MANTO o nabikaseru no
Z płaszczem łopoczącym na wietrze

are mo shitai | kore mo shitai
Chcę zrobić jeszcze tyle rzeczy

onnanoko ni mietatte
Zwracaj uwagę na dziewczyny

yudan shitara jigoku iki yo
Zlekceważ mnie, a czeka cię piekło

jama wa sasenai kara
Bo nikomu nie dam się powstrzymać

Far away
W siną dal
omoumama wagamama ni
To moje samolubne pragnienie

tabi o tsuzukete yukitai
Chciałabym kontynuować tę podróż

tsurai hibi mo egao de PIRIODO yo
Uśmiechając się nawet w smutne dni

Far away
W siną dal

ikutsu mo no maryoku daite
Jak wiele czarów jeszcze poznam?

kyou o koete yukitai no
Chciałabym, żeby już było jutro, żeby móc

yume ni mukai aruki tsuzukete yuku
Zmierzyć się z marzeniami i się nie zatrzymywać

kagirinai hodo
Nie sięgnęłam jeszcze granic

Get along, try again
Dam sobie radę, spróbóję jeszcze raz

taikutsu na toki wa warui yatsura
Kiedy się nudzę, jakieś czarne charaktery

TAAGETTO ni kibarashi
Wezmę na cel by się odprężyć

SUTORESU mo tonde
A stres się ulotni

otakara made te ni sureba
Chyba, że w grę wchodzą skarby, wtedy

yamerarenai
Nie będę się powstrzymywać

okiraku ni chotto asobu tabi ni
Luz i trochę zabawy w podróży

mitasareta kibun da wa
Jest podstawą satysfakcji

SURIRINGU na hi no ESSENSU wa
I emocjonującego życia

oishiku nakucha dame ne
Rozkoszowanie się nimi to chyba nie grzech?

are mo hoshii | kore mo hoshii
Chcę mieć jeszcze tyle rzeczy

onnanoko wa yokubari yo
W końcu dziewczyny są pazerne

ikiru koto wa kirei koto ja
Nietypowe życie jest piękne, więc

toori nukerarenai
Nie opuszczaj swojej drogi

Far away
W siną dal
omoumama wagamama ni
To moje samolubne pragnienie

tabi o tsuzukete yukitai
Chciałabym kontynuować tę podróż

tsurai hibi mo egao de PIRIODO yo
Uśmiechając się nawet w smutne dni

Far away
W siną dal

itsu demo hitori ja nai
Ale kiedy nie jestem sama

chikara awase haruka saki
Wspólnymi siłami możemy zajść daleko

yume ni mukai aruki tsuzukete yuku
Zmierzyć się z marzeniami i się nie zatrzymywać

kagirinai hodo
Nie sięgnęłam jeszcze granic

Get along, try again
Dam sobie radę, spróbóję jeszcze raz

Far away
W siną dal
omoumama wagamama ni
To moje samolubne pragnienie

tabi o tsuzukete yukitai
Chciałabym kontynuować tę podróż

tsurai hibi mo egao de PIRIODO yo
Uśmiechając się nawet w smutne dni

Far away
W siną dal

ikutsu mo no maryoku daite
Jak wiele czarów jeszcze poznam?

kyou o koete yukitai no
Chciałabym, żeby już było jutro, żeby móc

yume ni mukai aruki tsuzukete yuku
Zmierzyć się z marzeniami i się nie zatrzymywać

Far away
W siną dal

itsu demo hitori ja nai
Ale kiedy nie jestem sama

chikara awase haruka saki
Wspólnymi siłami możemy zajść daleko

yume ni mukai aruki tsuzukete yuku
Zmierzyć się z marzeniami i się nie zatrzymywać

kagirinai hodo
Nie sięgnęłam jeszcze granic

Get along, try again
Dam sobie radę, spróbóję jeszcze raz

1 Response to “Śpiewać każdy może… – „Get along””


  1. 1 Delf 11.08.09 o 20:58

    No i jestem kolejny miesiąc w plecy, po części przez własne lenistwo, po części przez miesięczne praktyki zawodowe. Ale głównie przez lenistwo, bo powinienem przynajmniej przed praktykami coś wrzucić. Teraz mam znowu światłe plany pisać często, ale co z tego wyjdzie, to jeszcze się zobaczy.


Skomentuj

Kategorie

Archiwa


