Śpiewać każdy może… – „Mizonokuchi taiyou-zoku”

Mizonokuchi taiyouzoku 溝ノ口太陽族

manzo

Tentai senshi Sunred

Tentai senshi Sunred - manzo - Mizonokuchi Taiyou-zoku

Posłuchaj

manzo

„Mizonokuchi taiyou-zoku”
Słoneczny Klan z Mizonokuchi”[1]

BURUUSU | hikoukigumo to kasenjiki
Blues; Smugi odrzutowców nad korytem rzeki

tama-gawa-zoi o mata ni kaketa SUTOORII
Ta opowieść toczy się nad brzegami ujścia Tamy
[2]
chikyuu no heiwa o mamoru tame ni mata
By móc ponownie ocalić pokój na świecie

kyou mo hitori | roku jou ma de
Kolejny dzień samotnie w swoim pokoju

udetate | SUTORECCHI
Rozciągam się i robię pompki

funzukete mo | funzukete mo | tsuienu aku wa
Zło tego świata wciąż opiera się praniu

GANKO de shitsukoi abura yogore ni yoku niteru
Jest uporczywe niczym plamy z oleju

konshuu no yogore wa konshuu no uchi ni
Ale w tym tygodniu robię wiosenne porządki

CHOCHOI no PAPPA de | hora KIREI ne
Odrobina wysiłku i już jest czysto, no nie?

mizonokuchi hatsu no makka na HIIROO from me to you
Mizonokuchi ma własnego bohatera w czerwieni, tak między nami
chikadzuki sugiru to YAKEDO suru ze taiyou
Zbliż się do mnie zbytnio, a słońce cię spali

YATSU ni wa kobushi o | kimi ni wa hana o | shiawase o
Dla nich mam zaciśniętą pięść, a dla ciebie bukiet kwiatów

kitaeta BODII | kagami ni utsushi | kyou mo uttori
Kolejny dzień prężę przed lustrem swoje muskuły

tentai senshi SANREDDO
Kosmiczny Wojownik Sunred

TURUUSU | shinjitsu ga kegasarete yuku
Prawda; Prawda ciągle jest hańbiona

kanashimi no ame furu | ekimae ROOTARII
Dołujący deszcz pada na rondzie przed stacją

PURIIZU | kimi ni namida wa niawanai
Proszę; Nie masz nad czym płakać

hora goran yo | futagobashi o | niji no AACHI sureba
Popatrz, łuk mostu Futagobashi[3] tworzy tęczę

mata yatsura ga | renchuu ga | kyou mo yatte kita
Kolejny dzień te mędy mnie nachodzą

renraku mo nashi ni | gofun chikoku de yatte kita
Nawet nie dali znać, że spóźnią się pięć minut

shakaijin no kokoroe | oshiete yaru ze
Ale ja z nich jeszcze zrobię przykładnych obywateli

kyuukyoku keitai | FAIYAABAADO FOOMU
Dzięki mojej ostatecznej Postaci Żar-Ptaka

HONTO no tokoro wa uchiki na HIIROO from me to you
Właściwie to jestem skromnym bohaterem, tak między nami
chikazukitai kedo kimi wa mabushii taiyou
Chcę się do ciebie zbliżyć, ale słońce mnie oślepia

seigi no mikata mo angai raku ja nai
Bycie superbohaterem to wbrew pozorom niełatwa rzecz

kamen no oku no | ubu na kimochi de
Gdzieś pod maską rodzi się przeczucie

te mo tsunagenai
Że nie będziemy mogli trzymać się za ręce

tentai senshi SANREDDO
Kosmiczny Wojownik Sunred

mizonokuchi hatsu no makka na HIIROO from me to you
Mizonokuchi ma własnego bohatera w czerwieni, tak między nami
chikadzuki sugiru to YAKEDO suru ze taiyou
Zbliż się do mnie zbytnio, a słońce cię spali

YATSU ni wa kobushi o | kimi ni wa hana o | shiawase o
Dla nich mam zaciśniętą pięść, a dla ciebie bukiet kwiatów

minagiru toushi | chikara wo komete | kyou mo tatakau
Kolejny dzień walczę ze wszystkich sił, pełen bojowego ducha

tentai senshi SANREDDO
Kosmiczny Wojownik Sunred


[1] – Mizonokuchi – część aglomeracji Kawaski
[2] – Tama (Tama-gawa) – rzeka nad którą leży Kawasaki
[3] – Most Futagobashi – most nad Tamą; „futagobashi” to dosłownie „bliźniaczy most” i zapewne jest tylko rodzajem mostu, ale nie udało mi się dojść Jakim rodzajem, więc zostawiłem w oryginale.

1 Response to “Śpiewać każdy może… – „Mizonokuchi taiyou-zoku””


  1. 1 Delf 16.08.09 o 22:31

    Ha! No i zdołałem zrobić drugi wpis z rzędu!
    Bukmacherzy już przyjmują zakłady jak długo wytrzymam.😉
    Dziś w ramach poprawy jakości dodałem italiki wszędzie tam, gdzie katakana jest używana do zaznaczenia nacisku. I już widzę, a w zasadzie *nie widzę*, że trzeba będzie zastosować coś innego.
    Okładki albumu chwilowo brakuje, ale będzie jutro jak znajdę chwilę, coby ją przeskalować.


Skomentuj

Kategorie

Archiwa


