Wiosenne porządki

Po wyjątkowo stresującym półroczu – zarówno na uczelni, jak i poza nią – udało mi się wreszcie zebrać się w sobie na tyle, żeby ruszyć bloga. Wprawdzie ten semestr nie zapowiada się również specjalnie różowo, ale mam nadzieję, że mimo to uda mi się wrócić do regularnych, lub chociaż pseudo-regularnych wpisów. Na razie najbliższe dwa tygodnie zamierzam przeznaczyć na sprzątanie, poprawianie starych artykułów i uaktualnianie stanu prognoz, które mogą już być zastąpione recenzjami. Nie liczyłbym na razie na multum nowych tekstów z mojej strony, ale jak zapewne wiecie, jestem człowiekiem(?) pełnym niespodzianek, czasem także pozytywnych!

Trzymajcie za mnie kciuki i obserwujcie RSS-y!

4 Responses to “Wiosenne porządki”


  1. 1 Delf 20.03.10 o 11:44

    Posprzątałem nieco na stronie wyjaśniającej o co chodzi.
    To tylko mały krok dla Delfa, ale wielki skok dla Delfa!

    Czekajcie, spróbuję jeszcze raz.

  2. 2 Meee 20.03.10 o 18:42

    :O

    It’s alive IT’S ALIVE!

    Or is it?

  3. 4 Delf 24.03.10 o 22:08

    Prognoza DtB2 podniesiona do rangi recenzji. Jak ktoś czytał pierwotny tekst, może spokojnie opuścić dwa pierwsze paragrafy, gdyż zostały niemal niezmienione.


Skomentuj

Kategorie

Archiwa


